Zásilkovna a my
Naše dlouholetá spolupráce a nedávné změny
Od samotného začátku našeho e-shopu Canlistore jsme byli věrnými partnery Zásilkovny. Po dlouhých osm let to byl náš jediný dopravce, protože nabízel kvalitní a cenově dostupné služby, které přesně vyhovovaly našim potřebám. Postupem času nám začali dokonce svážet balíčky přímo z naší dílny, i když jsme denně odesílali jen minimum zásilek. Bylo to skvělé a my jsme si spolupráci velmi pochvalovali.
V loňském roce jsme se přestěhovali do Prahy, kde jsme si nejen zařídili nové prostory, ale také jsme se stali oficiální výdejnou Zásilkovny. Všechno fungovalo skvěle – jak odesílání našich vlastních zásilek, tak vydávání zásilek zákazníkům. Samozřejmě se občas objevil nějaký menší problém, jako třeba nepříjemná situace s hromadnou ztrátou zásilek v depu v Liberci. Komunikace v tomto případě nebyla ideální, ale i přes to jsme Zásilkovnu brali jako stabilního a spolehlivého partnera.
Radikální změna v roce 2025
Začátek letošního roku přinesl velkou změnu. Postupně jsme se dozvídali neoficiální informace o rušení mnoha výdejen a svozů zásilek. Bohužel se to dotklo i nás. Naše výdejna byla zrušena a společně s ní i možnost svozu našich zásilek. Ocitli jsme se tak zpět na začátku, kdy jsme nuceni nosit každou zásilku osobně na nejbližší podací místo.
Rušení výdejen zasáhlo nejen nás, ale i mnoho dalších podnikatelů a provozovatelů výdejních míst. Pro drobné podnikatele byla Zásilkovna jednoduchým způsobem, jak odesílat zásilky, a výdejeny si tak mohli i něco přivydělat. Tento model nyní padl a s ním i mnoho spokojených spolupracovníků a zákazníků.
Nechceme zde Zásilkovnu kritizovat, ale chceme otevřeně sdílet naši situaci, protože se týká i našeho eshopu Artýrium.
Proč nyní upřednostňujeme GLS a PPL?
Kvůli těmto změnám jsme se rozhodli rozšířit naši nabídku dopravců a začali jsme spolupracovat s GLS a PPL. Oba tito dopravci nám umožňují svoz zásilek i při minimálním objemu, což nám značně usnadní práci a šetří čas.
Proto upřednostňujeme GLS, které je pro Vás nyní levnější než Zasilkovna. Samozřejmě jakékoliv reklamace co se týče ztracených nebo poškozených zásilek skrze kteréhokoliv dopravce s Vámi řešíme přímo my a v každém případě odesíláme okamžitě znovu Vaší objednávku.
Co bude dál?
Přesto věříme, že se situace může opět změnit. Zásilkovna je stále jednou z nejoblíbenějších forem dopravy v Česku, a pokud se rozhodne přiblížit své podmínky ostatním dopravcům, rádi se k ní opět vrátíme.
Pokud máte nápad nebo přání ohledně dopravců, budeme rádi, když nám napíšete. Vaše zpětná vazba nám pomáhá dělat Artýriun lepším!
Děkujeme za vaši podporu!